måndag 2 mars 2009

Happy tuesday!

Alla dagar som gick...inte visste jag att de var livet!

Men oj vilket fint liv jag haft på sistone. Finbesök från stockholms skärgård. Rollingstoneskväll med saxofonspelande efterfest. Vin och volleyboll. Söndagsfisk och yatzy.
En trött men glad kväll med horisontalläge i soffan.

Och som om inte helgen bjöd på nog trivsamheter så fortsätter måndagen med nytt finbesök från den finaste av städer. Och hon har med sig linser och presenter till på köpet.
Ja, flow kanske det är. Dessutom skriver världens bästa studiegrupp världens bästa arbete i veckan. Och Corona har universitetets godaste kaffe.
Det förgyller våra raster ännu mer.

4 kommentarer:

H.S. sa...

citat, typ karin boye?

Linnéa sa...

menar du rubriken? citat typ anton s i nån gästbok för massa år sen när han vart allt för sentimental ute i stugan :)

Linnéa sa...

eller jag menade inte rubriken, jag menar den första raden förstås...

H.S. sa...

jaha haha! inte visste jag att det bodde en liten boye i anton

(eller så har han snott det nånstans ifrån)