onsdag 28 januari 2009

Saker som gör mig glad...

Att jag är svag för ostbrickor och vin har jag ju just förklarat...

Här; några andra saker som lyst upp min tillvaro de senaste dagarna:
* Buggen & dansaklänningen
* Wyclef Jean - The Ecleftic (veckans morgonrutin: att avlyssna spår 16-19 allt medan jag styr upp tandborstning, påklädning och tillpiffning).
* Musicerande i glädjefull å kravlös form (VV, en tisdagkväll t ex, med mina favoritmusiker, nån gitarr, ett piano, ägg, tamburin, en sångpärm och ett stort dansgolv att utöva diverse moves på).

Och att det i måndags ramlade in 4400 kronor i present från skatteverket känns också helt okej. Det betyder mer utrymme och investeringar i livskvalité. Tjoho.

Nu: packning, och en trivsam långhelg i Hemavan. På återseende.


Inga kommentarer: